טקסט הודעת פורום
8/18/2009 2:14:00 PM
נתנאל חממי
...
נושא:
...
תאריך:
8/18/2009 2:14:00 PM
מחבר/ת:
נתנאל חממי
אני לא איתי קונה אני מהדיף שיכוך מלה זה יותר נח ויותר כיף.
זה גם מחיר גבוה.
אני קניתי את האופניים שלי (Haro r3)במחיר מלפני שנתיים במחיר 3632
חזרה לפורום