הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2009 2:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתנאל חממי עם תוכן  ...
נושא: ... תאריך: 8/18/2009 2:14:00 PM
מחבר/ת: נתנאל חממי

אני לא איתי קונה אני מהדיף שיכוך מלה זה יותר נח ויותר כיף.
זה גם מחיר גבוה.
אני קניתי את האופניים שלי (Haro r3)במחיר מלפני שנתיים במחיר 3632  



חזרה לפורום