נושא: עזרה בהתלבטות תאריך: 8/18/2009 2:56:00 PM
מחבר/ת: ליאור 1
שלום אני אחרי שלב הכניסה ורוצה לקנות אופניים חדשות שיכוך מלא. אני מחפש אופניים שלא יעשו BOBBING ולא יתרוממו בעליות בסביבות 4-5K. הומלץ לי mongoose otero elite או GT marathon sport. ל MONGOOSE יש בורג שינוי גיאומטרי בצינור של הכסא. ול GT יש את ה i-drive שמקטין את ה BOBBING. בנוסף המליצו לי על SCHWINN 09 ELITE 405 שאין לי מושג על היכולות שלהם.
אני דוקא נוטה ל MONGOOSE בגלל האפשרות לשינוי בגיאומטריה. אשמח לשמוע המלצות.
תודה!
|