הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2009 5:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר רחימי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 8/18/2009 5:13:00 PM
מחבר/ת: איתמר רחימי

אני היתי הולך על ה GT חברה יותר אמינה מימנוגוס או SCHWINN . בעיקרון כל הדגמים בסביבות אותה רמה אבל GT חברה שלא תיתבאס מימנה מקווה שעזרתי בהצלחה



חזרה לפורום