טקסט הודעת פורום
| 8/18/2009 5:13:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 8/18/2009 5:13:00 PM
מחבר/ת: איתמר רחימי
אני היתי הולך על ה GT חברה יותר אמינה מימנוגוס או SCHWINN . בעיקרון כל הדגמים בסביבות אותה רמה אבל GT חברה שלא תיתבאס מימנה מקווה שעזרתי בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|