הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2009 7:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור 1 עם תוכן  תודה על תשובתך
נושא: תודה על תשובתך תאריך: 8/18/2009 7:02:00 PM
מחבר/ת: ליאור 1

הבעיה שיש לי GT ז"ק ואני לא אוהב אותם במיוחד. אני פוחד שוב להתבאס...


חזרה לפורום