טקסט הודעת פורום
8/18/2009 7:02:00 PM
ליאור 1
תודה על תשובתך
נושא:
תודה על תשובתך
תאריך:
8/18/2009 7:02:00 PM
מחבר/ת:
ליאור 1
הבעיה שיש לי GT ז"ק ואני לא אוהב אותם במיוחד. אני פוחד שוב להתבאס...
חזרה לפורום