טקסט הודעת פורום
8/18/2009 11:04:00 PM
איתמר רחימי
בבקשה
נושא:
בבקשה
תאריך:
8/18/2009 11:04:00 PM
מחבר/ת:
איתמר רחימי
אז לך על מה שאתה חושב .. לדעתי אתה נידלקתה על המונגוס :suss:
אז לך עם הלב שלך חחח :) בהצלחה
חזרה לפורום