הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2009 10:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר רחימי עם תוכן  GT MONGOOSE
נושא: GT MONGOOSE תאריך: 8/19/2009 10:42:00 AM
מחבר/ת: איתמר רחימי

שתי החברות חברות אחלה צודק שהמיתלה אין בו הרבה שינויים אבל מיביין הדגמים האלה GT מובילה זה לא משנה ששתי החברות תחת אותו יבואן או אותו מיפעל כל אחד יש לו צורה ולכותב המקורי לא ניראה לי שאתה צריך לידאוג מיבבוינג עם אתה רוכב שבילים
החלטה שלך :)


חזרה לפורום