הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2009 12:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  אי אפשר
נושא: אי אפשר תאריך: 8/19/2009 12:24:00 PM
מחבר/ת: ben g

אי אפשר להחליף אצלך סטירר, זה חלק שבא בחתיכה אחת עם הקראון והסטנשנים.


חזרה לפורום