טקסט הודעת פורום
8/19/2009 12:24:00 PM
ben g
אי אפשר
נושא:
אי אפשר
תאריך:
8/19/2009 12:24:00 PM
מחבר/ת:
ben g
אי אפשר להחליף אצלך סטירר, זה חלק שבא בחתיכה אחת עם הקראון והסטנשנים.
חזרה לפורום