טקסט הודעת פורום
8/19/2009 12:28:00 PM
איתמר רחימי
GT
נושא:
GT
תאריך:
8/19/2009 12:28:00 PM
מחבר/ת:
איתמר רחימי
בדגם הזה באיכות המונגוס בדגם הזה הם לא כלכך אגרסיביות לא ש ה GT אגרסיביות אבל הם יותר איכותיות
חזרה לפורום