הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2009 1:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  מה הקשר לאגרסיביות?
נושא: מה הקשר לאגרסיביות? תאריך: 8/19/2009 1:06:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

בכלל לא אותו תחום מחירים. ה-GT עולים פי 1.5 יותר...
בתמורה, ה-GT מציעים חלקים יותר איכותיים. שאלה של תקציב.




חזרה לפורום