טקסט הודעת פורום
8/19/2009 1:06:00 PM
עמית שרוני
מה הקשר לאגרסיביות?
נושא:
מה הקשר לאגרסיביות?
תאריך:
8/19/2009 1:06:00 PM
מחבר/ת:
עמית שרוני
בכלל לא אותו תחום מחירים. ה-GT עולים פי 1.5 יותר...
בתמורה, ה-GT מציעים חלקים יותר איכותיים. שאלה של תקציב.
חזרה לפורום