הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2009 1:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  15 זה יחסית כבד
נושא: 15 זה יחסית כבד תאריך: 8/19/2009 1:13:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

לשימוש שאתה מבקש זה על הצד הכבד. אפשר להניח שה- GT ישקלו פחות.



חזרה לפורום