טקסט הודעת פורום
8/19/2009 1:13:00 PM
עמית שרוני
15 זה יחסית כבד
נושא:
15 זה יחסית כבד
תאריך:
8/19/2009 1:13:00 PM
מחבר/ת:
עמית שרוני
לשימוש שאתה מבקש זה על הצד הכבד. אפשר להניח שה- GT ישקלו פחות.
חזרה לפורום