טקסט הודעת פורום
8/19/2009 1:48:00 PM
מתן ב
אני חושב
נושא:
אני חושב
תאריך:
8/19/2009 1:48:00 PM
מחבר/ת:
מתן ב
לקראת סוף שנה או חודשיים שלושה לפני יציאת דגם חדש של החברה שאתה רוצה
אני רכשתי את הקוילאר שלי לקראת סוף 08 ב 30 אחוז
חזרה לפורום