נושא: מונגוס אוטרו תאריך: 8/19/2009 5:58:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
שיטת המתלה של מונגוס (FREEDRIVE) פועלת על אותו עקרון כמו הI-DRIVE של GT, אבל במבנה מעט שונה. אני אישית מעדיף את המתלה של מונגוס, משתי סיבות: 1. הוא פרוגרסיבי. 2. הוא מושך מעט אחורה, ולא רק כלפי מעלה, מה שנותן תחושת גיהוץ טובה יותר.
אבל!!! האוטרו מגיעים עם מתלה SP רגיל, והקטנת הבובינג בהם תלויה בבולם בלבד. אם הGT שאתה מדבר עליהם מגיעים עם I-DRIVE, המתלה שלהם כנראה עדיף למניעת בובינג.
|