נושא: איזה דגם? תאריך: 8/19/2009 6:02:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
המחיר לא נמוך לאופני ז"ק. צריכה להיות סיבה להעדיף ז"ק במחיר כזה.
לגבי מרידה - היצרן השני בגודלו בעולם לאופניים. אני לא יודע מה זה "מותג לא מדהים", אבל אם מי שסיפר לך את זה מוכר אופניים אחרים, אולי כדאי שתחשוב שוב על האינטרסים שלו... ומכיון שמרידה - בניגוד לרוב היצרנים - מייצרים בעצמם את השלדות שלהם, הם יכולים להרשות לעצמם מחירים קצת יותר זולים, ביחס לאיכות. בהחלט שווה לנצל את זה.
דרך אגב, פעם הם היו נותנים אחריות גם לרוכש יד"ש. זה משנה לגמרי את הסחירות של האופניים. שווה לבדוק אם זה עדיין כך.
בהצלחה
|