טקסט הודעת פורום
8/19/2009 6:03:00 PM
איתן ברמן
ויש לך בולם של מאניטו? מערכת הילוכים XT?
נושא:
ויש לך בולם של מאניטו? מערכת הילוכים XT?
תאריך:
8/19/2009 6:03:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אי אפשר להשוות מלפפונים מול בננות. זה נראה דומה, אבל הטעם שונה לגמרי......
חזרה לפורום