הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2009 6:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ויש לך בולם של מאניטו? מערכת הילוכים XT?
נושא: ויש לך בולם של מאניטו? מערכת הילוכים XT? תאריך: 8/19/2009 6:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אי אפשר להשוות מלפפונים מול בננות. זה נראה דומה, אבל הטעם שונה לגמרי......


חזרה לפורום