נושא: היי זקוק לסיוע/המלצה לרכישת אופניים חדשים עד1200 תאריך: 8/19/2009 11:11:00 PM
מחבר/ת: hhfhh
היו לי עד כה אופני ראלי M40 של 21 הילוכים ששירתו אותי טוב סה"כ מרוצה מהם. הרכיבות שלי הם בעיקר על אספלט וכמעט לא יורד לשטח וכו´.
ראיתי שמחיר האופניים הללו הוא כ 1200 ש"ח http://www.fridman.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=556425
האם שווה להוציא הסכום הזה בעבור האופניים ?
האם יש אופניים טובות יותר במחיר כזה או נמוך מזה?
אשמח להמלצות ! תודה :eek:
|