הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2009 12:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  בדקתי ויש הבדל
נושא: בדקתי ויש הבדל תאריך: 8/20/2009 12:56:00 AM
מחבר/ת: שי .

הריידון 2 זה למבנה פנים יותר צר..

עד שמצאתי את זה יצאה לי הנשמה. :eek:

אני מאוד מאוד מקווה שיש להם את ה 2 . עם עדשות אני אסתדר :)



חזרה לפורום