טקסט הודעת פורום
8/20/2009 12:56:00 AM
שי .
בדקתי ויש הבדל
נושא:
בדקתי ויש הבדל
תאריך:
8/20/2009 12:56:00 AM
מחבר/ת:
שי .
הריידון 2 זה למבנה פנים יותר צר..
עד שמצאתי את זה יצאה לי הנשמה. :eek:
אני מאוד מאוד מקווה שיש להם את ה 2 . עם עדשות אני אסתדר :)
חזרה לפורום