נושא: I-Drive ויעילות מתלים תאריך: 8/20/2009 2:04:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
1. מתלה SP אינו "מועד לבובינג" יותר מאשר מתלה אחר. למעשה, מתלי SP עם ציר מתלה גבוה יהיו יחסית "יעילים". יותר מכך -באופן כללי, כל מתלה שבו מתח השרשרת בזמן דיווש (בד"כ כאשר השרשרת על הפלטה הקטנה מלפנים) יוצר משיכה [גם] כלפי מטה של המתלה יהיה "יעיל". זה יכול להתקיים בכל מתלה, כולל מיקומי צירים וירטואליים למיניהם. 2. ה - I-Drive כשלעצמו אינו גורם למתלה להיות יעיל. הדבר היחידי שהוא עושה הוא שמירת מרחק קבוע בין ציר הדיווש לציר האחורי ובכך מונע את תופעת התארכות השרשרת אך לא יותר מכך. היתרון הוא שבכך מתאפשר מתלה ללא Pedal kickback (או Feedback) שהוא תוצר לוואי שלילי של מתלה עם ציר גבוה.
|