נושא: תשובה תאריך: 8/20/2009 2:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מה שכתבת נכון ברובו, ואני מגיב רק כי כתבת את זה בתגובה להודעה שלי.
1. מעולם לא טענתי, ואינני חושב, ששיטת מתלה כלשהי כשלעצמה משפיעה על הבובינג. היישום חשוב מאוד, גם בשיטות היותר מתוחכמות והיותר יעילות. אני בהחלט כן טוען שבאוטרו יש בובינג מורגש מאוד עם בולם פשוט. בבאנשי שלי עם SP, למשל, יש הרבה פחות בובינג, גם ללא פלטפורמת דיווש.
2. הגדרת הבובינג איננה נידנוד כלשהו, אלא נידנוד שנובע מפעולת הדיווש. מרחק קבוע בין הציר המרכזי לבין הציר האחורי בפירוש מונע בובינג - אם כי דיווש בעמידה, למשל, עדיין יצור נידנוד חזק, שאיננו בובינג על פי ההגדרה.
ודרך אגב, I-DRIVE הוא SP עם ציר נמוך, ולא גבוה (בניגוד לFREEDRIVE למשל). מניעת הPedal Kickback נובעת במישרין מהמרחק הקבוע בין הצירים, ללא קשר למיקום ציר המתלה (התופעה הזאת לא קיימת גם בFREEDRIVE, שבו ציר המתלה גבוה משמעותית).
|