נושא: תשובה לתשובה תאריך: 8/20/2009 3:02:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
1. כשאני אומר ציר מתלה גבוה אני לא מתכוון לגובה האבסולוטי אלא ליחס בין הקו הדמיוני בין ציר המתלה לציר האחורי לקו השרשרת. אם איידרייב שונה מפרידרייב בהקשר זה לא כל-כך משנה. 2. מרחק קבוע בין הציר המרכזי לציר האחורי אינו מונע בובינג כלל. איך הוא יכול? הדרך היחידה למנוע בובינג (מבלי להתייחס כרגע ל"פלטפורמות" ונעילות בבולמים אחוריים) היא להשתמש במתח השרשרת הנוצר בעת דיווש לריסון תנועת המתלה. אגב, במחיר של פשרה באקטיביות תחת דיווש, לכן מיקום הציר הנפוץ במתלי SP לסוגיו הוא בדיוק מול הפלטה האמצעית. 3. גם אני מתכוון לנדנוד בדיווש בלבד.
|