נושא: שורה תחתונה - שווה 1000 הפרש במחיר לטובת GT? תאריך: 8/20/2009 3:04:00 PM
מחבר/ת: ליאור 1
ושוב תודה על התשובות המקיפות. מקווה שה"וויכוח" ביניכם הוא ברוח טובה ומקווה שלא גרמתי לאי נעימות :rolleyes:
אני מצטער אבל רוב המושגים האלה זרים וחדשים לי. אני באמת לא יודע מה לבחור. אני מחפש אופניים ש.מ. עם כמה שפחות בובינג ושלא יתרוממו לי בעליות. שלא יהיו כבדות מדי ושלא אקח אותן למוסך כל שבוע...
|