הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2009 3:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני לא יכול להחליט בשבילך מה שווה ומה לא
נושא: אני לא יכול להחליט בשבילך מה שווה ומה לא תאריך: 8/20/2009 3:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מנסיון מוגבל שלי עם האוטרו, יש להם בובינג מורגש.
מנסיון מוגבל שלי עם איידרייב (לא המרתון, בכל מקרה) הוא יעיל במניעת בובינג.

אישית, הבובינג של האוטרו ממש הפריע לי. לא הייתי קונה אופניים כאלה בלי בולם בעל שליטה חיצונית בריבאונד לכל הפחות, ועדיף ממש פלטפורמה יציבה.

"שלא יתרוממו בעליות" - קח את האופניים הכי ארוכים שעדיין נוח לך לשבת עליהם (אל תוותר על נוחות הישיבה!).

והדיון ביני לבין עמית - בהחלט ברוח טובה. החלפת דעות וירידה לפרטים. יש מי שלומד מזה (כולל אותי), ומי שמשעמם לו, שיעבור הלאה.
חוץ מזה, לכל אחד מהמשתתפים בכל דיון יש את הזכות להפסיק אותו, או להעביר אותו להודעות פרטיות, אם משהו לא מתאים לו.

ערב טוב




חזרה לפורום