הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2009 4:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  זה טיבו של פורום אינטרנטי
נושא: זה טיבו של פורום אינטרנטי תאריך: 8/20/2009 4:51:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

אתה לא יודע לאן זה יתפתח..אתה יכול לעבור הלאה.
אבל אני חושב שהמסר ברור. אם משהו היה עדיף באופן מוחלט רק הוא היה קיים בשוק.
אין קיצורי דרך. ללא רכיבת מבחן לא תדע מה עדיף לך.
אני באמת ממליץ לך לקחת את מה שיותר "עושה לך את זה". אופניים לפנאי קונים בשביל הכיף ולאו דווקא משיקולי כדאיות כאלו או אחרים...האופניים שהכי נהניתי מהם היו זוג ג´איינט AC משומשים שקניתי פעם. הם היו כבדים, לא יעילים ופי כמה וכמה מהיכולות שלי אבל מה לעשות, הם פשוט גרמו לרצות לצאת לרכב כל פעם מחדש. זהו.
ה"ויכוח" ביני לבין איתן הוא לדעתי דיון ענייני וברוח טובה. תמיד בכיף.


חזרה לפורום