נושא: מחפש טרמפ לאופניים ולי מי-ם לבן שמן בשבת על הבוקר תאריך: 8/20/2009 9:28:00 PM
מחבר/ת: matan gross
אהלן, אני מחפש טרמפ לי ולאופניים מי-ם לבן שמן (מצפה מודיעים) בשבת על הבוקר
אם יש מישו שממילא יורד לרכב ויש לו מקום לאופניים ולי אשמח להצטרף, להשתתף בעלויות הנסיעה ולהזמין לכוס קפה ומאפה על הדרך :)
מישו יודע אם יש פורום טרמפים מיוחד?
תודה מראש,
מתן
|