הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2009 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  התחדשות -ציוד :)
נושא: התחדשות -ציוד :) תאריך: 8/20/2009 10:58:00 PM
מחבר/ת: שי .

בסוף המשקפיים שהיו בסייל באירוקה נחטפו ואוקלי נורא יקרות.
אז בסוף קניתי משקפי שמש ופול פייס :P
המשקפיים של החברה SH+ עם עדשות מתחלפות
והקסדה של MAG




חזרה לפורום