טקסט הודעת פורום
| 8/20/2009 10:58:00 PM |
|
נושא: התחדשות -ציוד :) תאריך: 8/20/2009 10:58:00 PM
מחבר/ת: שי .
בסוף המשקפיים שהיו בסייל באירוקה נחטפו ואוקלי נורא יקרות. אז בסוף קניתי משקפי שמש ופול פייס :P המשקפיים של החברה SH+ עם עדשות מתחלפות והקסדה של MAG
|
חזרה לפורום |
|
|