טקסט הודעת פורום
| 8/21/2009 4:09:00 PM |
|
נושא: ההבדל בין הדגמים... תאריך: 8/21/2009 4:09:00 PM
מחבר/ת: noamgri .
ריידון 2 הוא בעל מבנה צר יותר. כמו כן שים לב שבמבצע אל אירוקה אתה לא מקבל את אותה האחריות שמציע היצרן אל רק אחריות מוגבלת לחצי שנה.
|
חזרה לפורום |
|
|