הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2009 11:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביעד עם תוכן  התלבטות בנושא שיכוך מלא ,זנב קשיח
נושא: התלבטות בנושא שיכוך מלא ,זנב קשיח תאריך: 8/22/2009 11:10:00 AM
מחבר/ת: אביעד

היי
אני רוכב מתחיל שעושה את רכיבותיו הראשונות על זנב קשיח בהשאלה לתקופה הקרובה,
הבנתי את ההבדל המהותי בין 2 הדגמים,ואף רכבתי על שניהם ,אך עדיין לא הצלחתי להחליט בעיניין,בשיקלול כלל הנתונים הסכום שאני מוכן להשקיע באופניים הראשונות הוא פלוס מינוס 2500 ש"ח ,אודה למי מכם שעבר התלבטות דומה בעזרה בעיניין


חזרה לפורום