הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2009 8:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  r עם תוכן  החלפת אפניים
נושא: החלפת אפניים תאריך: 8/22/2009 8:06:00 PM
מחבר/ת: r

שלום לכולם,

אחרי זמן רב עם אופני כניסה של GT ששירתו אותי נאמנה, הגיע הזמן לשדרג. סגנון רכיבה - XC
בהתחלה היה לי ברור שאני עוברת לשיכוך מלא ואז הציעו לי במקום את ה -Gary Fisher
29 inch אבל זנב קשיח.
התקציב שלי הוא כ-6000 ש"ח.
1. האם כדאי ללכת כיוון של 29 (אני צריכה מידה Sׂ) זנב קשיח?
2. האם יש המלצות לאפניים במסגרת התקציב שלי?
תודה, רותי


חזרה לפורום