נושא: החלפת אפניים תאריך: 8/22/2009 8:06:00 PM
מחבר/ת: r
שלום לכולם,
אחרי זמן רב עם אופני כניסה של GT ששירתו אותי נאמנה, הגיע הזמן לשדרג. סגנון רכיבה - XC בהתחלה היה לי ברור שאני עוברת לשיכוך מלא ואז הציעו לי במקום את ה -Gary Fisher 29 inch אבל זנב קשיח. התקציב שלי הוא כ-6000 ש"ח. 1. האם כדאי ללכת כיוון של 29 (אני צריכה מידה Sׂ) זנב קשיח? 2. האם יש המלצות לאפניים במסגרת התקציב שלי? תודה, רותי
|