נושא: דרושה עזרה בבחירת אופני זנב קשיח תאריך: 8/23/2009 12:11:00 AM
מחבר/ת: נעם דהרי
אני רוכב XC (כבר לא מתחיל) ומחפש אופני זנב קשיח ברמה טובה בטווח מחירים 3000 ל-4000 ש"ח. האם דגמים כמו GT avalach או Scott Aspect הם טובים מספיק,אם למישהו יש עוד רעיונות או המלצה גורפת ביחס לדגם מסויים אשמח לשמוע
תודה מראש
|