הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2009 10:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר רחימי עם תוכן  אופניים
נושא: אופניים תאריך: 8/23/2009 10:04:00 AM
מחבר/ת: איתמר רחימי

אני ממליץ לך ללכת על אופניים מיסגנון AM שתוכל לעשות איתם כימעט הכל http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=102321#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=79885#Image
או על הקוילר עושת הכל http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=102691#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=95889#Image
לדעתי אלה אופניים שהסיגנון שלהם יתאים לך בהצלחה :rating:


חזרה לפורום