נושא: אופניים תאריך: 8/23/2009 10:04:00 AM
מחבר/ת: איתמר רחימי
אני ממליץ לך ללכת על אופניים מיסגנון AM שתוכל לעשות איתם כימעט הכל http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=102321#Image http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=79885#Image או על הקוילר עושת הכל http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=102691#Image http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=95889#Image לדעתי אלה אופניים שהסיגנון שלהם יתאים לך בהצלחה :rating:
|