הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2009 12:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל רוכבי קריות עם תוכן  קיבלתי הצעה
נושא: קיבלתי הצעה תאריך: 8/23/2009 12:09:00 PM
מחבר/ת: אייל רוכבי קריות

האמת הציעו לי במחיר טוב http://www.bikes.com/main+en+01_102+ETSX-10.html?BIKE=453&Y=2007#2

אבל לא התלהבתי מהם. מה דעתכם?

ובעיקרון הסגנון הוא אגרסבי ואני מעדיף ללכת על חדש..

בתודה מראש לעוזרים


חזרה לפורום