טקסט הודעת פורום
| 8/23/2009 12:09:00 PM |
|
נושא: קיבלתי הצעה תאריך: 8/23/2009 12:09:00 PM
מחבר/ת: אייל רוכבי קריות
האמת הציעו לי במחיר טוב http://www.bikes.com/main+en+01_102+ETSX-10.html?BIKE=453&Y=2007#2
אבל לא התלהבתי מהם. מה דעתכם?
ובעיקרון הסגנון הוא אגרסבי ואני מעדיף ללכת על חדש..
בתודה מראש לעוזרים
|
חזרה לפורום |
|
|