הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2009 3:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אופניים טובים, אבל...
נושא: אופניים טובים, אבל... תאריך: 8/23/2009 3:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

רוקי מאונטיין הם אופניים טובים, ויקרים ביחס למפרט.
ETSX הוא דגם פחות אגרסיבי, ולמרות שבפירוש טוב מהרוקט, כנראה לא בכיוון שאתה רוצה.


חזרה לפורום