טקסט הודעת פורום
| 8/23/2009 3:42:00 PM |
|
נושא: אופניים טובים, אבל... תאריך: 8/23/2009 3:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
רוקי מאונטיין הם אופניים טובים, ויקרים ביחס למפרט. ETSX הוא דגם פחות אגרסיבי, ולמרות שבפירוש טוב מהרוקט, כנראה לא בכיוון שאתה רוצה.
|
חזרה לפורום |
|
|