טקסט הודעת פורום
8/23/2009 4:34:00 PM
אייל רוכבי קריות
אפשר יותר פירוט...
נושא:
אפשר יותר פירוט...
תאריך:
8/23/2009 4:34:00 PM
מחבר/ת:
אייל רוכבי קריות
מה בעצם לא טוב שם? שאני אדע להשוות. (הילוכים בולמים מה?)
חזרה לפורום