טקסט הודעת פורום
| 8/25/2009 6:45:00 AM |
|
נושא: לדעתי כן. תאריך: 8/25/2009 6:45:00 AM
מחבר/ת: dan M
בלמים הידראולים טובים לאין שיעור מבלמים מכניים. כמו כן אתה מקבל מערכת הילוכים טובה יותר עם יחסי העברה רבים יותר (מה שתלמד להעריך בעליות) כמו כן ה GT מצויידות בבולמים (גם הקידמי וגם האחורי) ברמה גבוהה מזו שב Giant.
|
חזרה לפורום |
|
|