הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2009 6:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan M עם תוכן  לדעתי כן.
נושא: לדעתי כן. תאריך: 8/25/2009 6:45:00 AM
מחבר/ת: dan M

בלמים הידראולים טובים לאין שיעור מבלמים מכניים.
כמו כן אתה מקבל מערכת הילוכים טובה יותר עם יחסי העברה רבים יותר (מה שתלמד להעריך בעליות)
כמו כן ה GT מצויידות בבולמים (גם הקידמי וגם האחורי) ברמה גבוהה מזו שב Giant.


חזרה לפורום