הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2009 6:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan M עם תוכן  את חייבת רכיבת ניסיון בשביל החלטה כזו.
נושא: את חייבת רכיבת ניסיון בשביל החלטה כזו. תאריך: 8/25/2009 6:56:00 AM
מחבר/ת: dan M

לא כל אחד מתחבר לחווית הרכיבה על אופני 29". מעבר לכך האופניים גדולות ומתאימות באופן טבעי יותר לבעלי מימדים גדולים (אם כי גם את בהחלט יכולה).
אני באופן אישי לא התחברתי, הן הרגישו לי קצת מסורבלות והתחושה ברכיבה כאילו שאני רוכב על טרקטור.


חזרה לפורום