טקסט הודעת פורום
| 8/25/2009 8:30:00 AM |
|
נושא: אני מהוד השרון תאריך: 8/25/2009 8:30:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
אני רוכב בד"כ בשעות אחר הצהרים בסופי שבוע... לגבי מקומות אני רוכב הרבה בשבילי הירקון לשני הכיוונים(מהוד השרון יש לכיוון ת"א ולכיוון מבצר אנטיפטרוס), חורשים, בן שמן.
רכיבות קרוס קאנטרי.
|
חזרה לפורום |
|
|