הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2009 8:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם דהרי עם תוכן  אני רוכב XC, קילומטראז´ גבוה
נושא: אני רוכב XC, קילומטראז´ גבוה תאריך: 8/25/2009 8:55:00 AM
מחבר/ת: נעם דהרי

אני לא מדבר על FR, אני רוכב XC מובהק. שוב אני אומר שדגמים ששמעתי עליהם בטווח המחירים הם Scott aspect ו GT Avalanch.


חזרה לפורום