טקסט הודעת פורום
8/25/2009 8:55:00 AM
נעם דהרי
אני רוכב XC, קילומטראז´ גבוה
נושא:
אני רוכב XC, קילומטראז´ גבוה
תאריך:
8/25/2009 8:55:00 AM
מחבר/ת:
נעם דהרי
אני לא מדבר על FR, אני רוכב XC מובהק. שוב אני אומר שדגמים ששמעתי עליהם בטווח המחירים הם Scott aspect ו GT Avalanch.
חזרה לפורום