הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2009 12:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  "גמד"???
נושא: "גמד"??? תאריך: 8/25/2009 12:20:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אתה בתחום הM, אולי S אצל יצרנים מסויימים.
אופני FR הם קטנים יותר מלכתחילה.

עזוב את המידה הרשומה. זה אורך צינור הכסא, שניתן בקלות להתגבר עליו בעזרת מוט אוכף ארוך.
בדוק את אורך האופניים שנוח לך (ז"ק, FR, מה שיש) בדיווש ממושך, ובדוק TT בגיאומטריה של אופניים שאתה בוחן.

בהחלט יש S לרוב הדגמים (יותר הגיוני שאין L), ואם כרגע אין אצל היבואנים, אז יהיה בעוד חודשים ספורים (כרגע סוף שנת הדגם, ואולי נגמר).

בהצלחה


חזרה לפורום