טקסט הודעת פורום
| 8/25/2009 12:30:00 PM |
|
נושא: הגיע הזמן לשדרג תאריך: 8/25/2009 12:30:00 PM
מחבר/ת: אלי חלואני
שלום אנשים-מבקש את ייעוצכם המיקצועי בשידרוג עד היום רכבתי על KHS XC104 24 הילוכים 100ממ קדמי,אחורי קפיץבוכנה.רוצה לעלות שלב מרמת הכניסה תקציב כ-5000 ש"ח ממתין לטיפים מכם
|
חזרה לפורום |
|
|