הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2009 7:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון וקסלר עם תוכן  ז"ק כבר יש לי.
נושא: ז"ק כבר יש לי. תאריך: 8/25/2009 7:04:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר

ככלל אצבע- 17 אצל כל יצרן יתאים לי יותר מ18


חזרה לפורום