טקסט הודעת פורום
| 8/25/2009 9:16:00 PM |
|
נושא: רציתי להודות לכל מי שעזר לי להחליט תאריך: 8/25/2009 9:16:00 PM
מחבר/ת: ליאור 1
שבועיים של התלבטות הסתיימו היום ב GIANT ANTHEM S יד שניה. תודה לכולם על היעוץ ועל הויכוח המחכים על מתלים זויות ושאר פיזיקה/מתימטיקה. מקווה שאהנה :rolleyes:
|
חזרה לפורום |
|
|