הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2009 9:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור 1 עם תוכן  רציתי להודות לכל מי שעזר לי להחליט
נושא: רציתי להודות לכל מי שעזר לי להחליט תאריך: 8/25/2009 9:16:00 PM
מחבר/ת: ליאור 1

שבועיים של התלבטות הסתיימו היום ב GIANT ANTHEM S יד שניה. תודה לכולם על היעוץ ועל הויכוח המחכים על מתלים זויות ושאר פיזיקה/מתימטיקה. מקווה שאהנה :rolleyes:




חזרה לפורום