טקסט הודעת פורום
| 8/26/2009 2:13:00 PM |
|
נושא: המלצה לספידומטר.... תאריך: 8/26/2009 2:13:00 PM
מחבר/ת: עמי קורן
שלום לכולם, אני רוכב על אופני שטח וברצוני לקבל ח"ד על הספידומטר האלו, CatEye Enduro 8 לבין CatEye Micro Wireless ההתלבטות שלי היא בין ספידומטר אלחוטי או רגיל עם חוט! מה עדיף? תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|