הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2009 2:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמי קורן עם תוכן  המלצה לספידומטר....
נושא: המלצה לספידומטר.... תאריך: 8/26/2009 2:13:00 PM
מחבר/ת: עמי קורן

שלום לכולם,
אני רוכב על אופני שטח וברצוני לקבל ח"ד על הספידומטר האלו,
CatEye Enduro 8 לבין CatEye Micro Wireless
ההתלבטות שלי היא בין ספידומטר אלחוטי או רגיל עם חוט!
מה עדיף?
תודה מראש


חזרה לפורום