הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2009 3:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir ja עם תוכן  אז ככה
נושא: אז ככה תאריך: 8/26/2009 3:24:00 PM
מחבר/ת: nir ja

שנינו רוכבים בסגנון אול מאונטיין..
יש לנו קנונדיל פרופיט לכל אחד..
כמובן שהצמיגים שונים..הוא על מקסיס איגניטור טיובלס נראה לי..
הקטע הוא שכשאני מחזיק ביד שני פנימיות הן שוקלות די הרבה..:-)
חשבתי שהטויבלס מורידים הרבה יותר משקל..


חזרה לפורום