טקסט הודעת פורום
| 8/26/2009 3:24:00 PM |
|
נושא: אז ככה תאריך: 8/26/2009 3:24:00 PM
מחבר/ת: nir ja
שנינו רוכבים בסגנון אול מאונטיין.. יש לנו קנונדיל פרופיט לכל אחד.. כמובן שהצמיגים שונים..הוא על מקסיס איגניטור טיובלס נראה לי.. הקטע הוא שכשאני מחזיק ביד שני פנימיות הן שוקלות די הרבה..:-) חשבתי שהטויבלס מורידים הרבה יותר משקל..
|
חזרה לפורום |
|
|