הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2009 10:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  David kaplan עם תוכן  הYUKON הו לא מאסטרו!!!
נושא: הYUKON הו לא מאסטרו!!! תאריך: 8/27/2009 10:44:00 AM
מחבר/ת: David kaplan


בדוק שוב
זהו דגם הכניסה של GIANT והמתלה הוא לא מאסטרו ומכאו גם המחיר. אני אמנם רוכב על GIANT (עם מאסטרו) אבל במקרה הזה לדעתי שווה להשקיע בGT או שבדוק בGIANT מה המחיר שאפשר לעשות על TRANCE X3. זו כבר ליגה אחרת


חזרה לפורום