נושא: הYUKON הו לא מאסטרו!!! תאריך: 8/27/2009 10:44:00 AM
מחבר/ת: David kaplan
בדוק שוב זהו דגם הכניסה של GIANT והמתלה הוא לא מאסטרו ומכאו גם המחיר. אני אמנם רוכב על GIANT (עם מאסטרו) אבל במקרה הזה לדעתי שווה להשקיע בGT או שבדוק בGIANT מה המחיר שאפשר לעשות על TRANCE X3. זו כבר ליגה אחרת
|