נושא: יש הבדל בכמות חומר האטימה תאריך: 8/27/2009 11:01:00 AM
מחבר/ת: גיל שפיגל
כמות חומר האטימה לטיובלס אמורה להיות משמעותית קטנה בטיובלס - לעומת ג´יפה בפנימית משהו כמו כף לעומת רבע כוס אם אני לא טועה. אבל אם משתמשים בצמיג יעודי לטיובלס (UST או LUST) אז המשקל עולה במילא לעומת צמיג רגיל. בקיצור - עם הצמיגים זהים הטיובלס יהיה קצת יותר קל. אם מחליפים לצמיג יעודי לטיובלס - רוב הסיכויים שיהיה יותר כבד מהצמיג הרגיל עם הפנימית (בהנחה שמדובר בצמיגים מאותו סוג ואותה רמה).
|