הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2009 11:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל שפיגל עם תוכן  יש הבדל בכמות חומר האטימה
נושא: יש הבדל בכמות חומר האטימה תאריך: 8/27/2009 11:01:00 AM
מחבר/ת: גיל שפיגל

כמות חומר האטימה לטיובלס אמורה להיות משמעותית קטנה בטיובלס - לעומת ג´יפה בפנימית
משהו כמו כף לעומת רבע כוס אם אני לא טועה. אבל אם משתמשים בצמיג יעודי לטיובלס
(UST או LUST) אז המשקל עולה במילא לעומת צמיג רגיל.
בקיצור - עם הצמיגים זהים הטיובלס יהיה קצת יותר קל.
אם מחליפים לצמיג יעודי לטיובלס - רוב הסיכויים שיהיה יותר כבד מהצמיג הרגיל עם הפנימית (בהנחה שמדובר בצמיגים מאותו סוג ואותה רמה).


חזרה לפורום