הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2009 11:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  עדיף מרידה אבל הייתי הולך במקומך על הGT....
נושא: עדיף מרידה אבל הייתי הולך במקומך על הGT.... תאריך: 8/27/2009 11:32:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

למרידה מכלולים טובים יותר,
אבל אם הGT במצב מעולה , אני משער שהSUB 40 לא.
ולכן הייתי לוקח GT.
תתחדש.


חזרה לפורום