טקסט הודעת פורום
8/27/2009 11:32:00 AM
chen chenrp
עדיף מרידה אבל הייתי הולך במקומך על הGT....
נושא:
עדיף מרידה אבל הייתי הולך במקומך על הGT....
תאריך:
8/27/2009 11:32:00 AM
מחבר/ת:
chen chenrp
למרידה מכלולים טובים יותר,
אבל אם הGT במצב מעולה , אני משער שהSUB 40 לא.
ולכן הייתי לוקח GT.
תתחדש.
חזרה לפורום