הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2009 1:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי כהן עם תוכן  אז מה עושים?
נושא: אז מה עושים? תאריך: 8/27/2009 1:09:00 PM
מחבר/ת: אבי כהן

אני כמובן דיברתי על הGT לגברים בלי ה-W, אז מה לקנות ?


חזרה לפורום