הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2009 3:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ינון ירושלמי עם תוכן  אני רוכב על...
נושא: אני רוכב על... תאריך: 8/27/2009 3:53:00 PM
מחבר/ת: ינון ירושלמי

יש לי ראלי sprint
סגנון בעיקר קרוסקאנטרי, למרות שאימוני כושר, רכיבה במהלך השבוע נעשת על דרכי עפר כבושות או אם אבנים בגודל קטן


חזרה לפורום