טקסט הודעת פורום
8/27/2009 3:53:00 PM
ינון ירושלמי
אני רוכב על...
נושא:
אני רוכב על...
תאריך:
8/27/2009 3:53:00 PM
מחבר/ת:
ינון ירושלמי
יש לי ראלי sprint
סגנון בעיקר קרוסקאנטרי, למרות שאימוני כושר, רכיבה במהלך השבוע נעשת על דרכי עפר כבושות או אם אבנים בגודל קטן
חזרה לפורום