נושא: אוקיי. תאריך: 8/27/2009 4:16:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
לא מזמן קניתי צמיג של אינטנס סיסטם 2, לזנב הקשיח שלי. הוא מצויין לרכיבות קלות, אם על כביש או בדרכי כורבר וגם סינגלים. מה שאהבתי במיוחד זה שהצמיג בעל קוביות ממורכזות עם צפיפות גבוה, מה שמעניק לו גלגול רתיף ומהיר. כמו כן הצמיג בעל דפנות קוולאר (במקום ברזל) וזה אומר שהוא קל וחזק יחסית. דבר נוסף וחשוב לא פחות זה המחיר... הרבה פחות מהמתחרים. לי עלה 110 שח!
למען ההגינות אוכל להמליץ גם על מקסיס לרסן 2 אינטש ועל WTB מוטוראפטור או ולוסירפטור.
אני אמנע מלעשות פרסום נוסף... לי אין שום אינטרס מעבר לשיתוף הנ"ל.
|