נושא: עזרה דחופה!!! תאריך: 8/27/2009 7:41:00 PM
מחבר/ת: מתן ב
חברים שלום זה עתה התחלתי לנקות את האופניים אבל אסון... ה"פקק" של הבולם האחורי איפה שמוסיפים אוויר נפל לי מתחת לרצפת עץ ואין דרך להוציא אותו משם האם אפשר לקנות את החלק ואיפה?? ??? איזה עצבים מצרף תמונה שתסביר את מה שאני רוצה לומר תודה מראש מתן
|