טקסט הודעת פורום
8/28/2009 1:37:00 AM
משה ..
הצילווווווו
נושא:
הצילווווווו
תאריך:
8/28/2009 1:37:00 AM
מחבר/ת:
משה ..
הבורג אלן שבידית הברקס (הקדמי)(צד שמאל)תמיד משתחרר וכתוצאה מכך בסוף כל רכיבה אני מוצא את עצמי רק עם ברקס אחורי!!!
מה לעשות???
חזרה לפורום