הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2009 1:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה .. עם תוכן  הצילווווווו
נושא: הצילווווווו תאריך: 8/28/2009 1:37:00 AM
מחבר/ת: משה ..

הבורג אלן שבידית הברקס (הקדמי)(צד שמאל)תמיד משתחרר וכתוצאה מכך בסוף כל רכיבה אני מוצא את עצמי רק עם ברקס אחורי!!!
מה לעשות???


חזרה לפורום